tisdag 24 november 2009

duktig duktig

Idag har jag satt upp taklampan, det tog ett tag men nu är den uppe!
Jag har även trollat bort kläderna, fått en jävla trägubbe i skallen så jag blev helt yr och jag har fortf ont, men jag mår inte illa eller nått så det är nog lugnt :) Jag har fixat så alla räkningar dras från kontot imorgon diskat berget av disk och jag har typ plockat undan extrasängen :)
Känns bra men jag är jävligt trött och jag har ont i huvudet, men nu ska jag bara göra ingenting i en timme innan jobbet så det blir nog bra :)

Fest på fredag, känns lite halvdant. Vill ju att min anna ska komma men jag förstår ju ändå om hon inte kan. Jävla jul och räkningar!

over and out

2 kommentarer:

Kokkos sa...

OCH DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG VILL KOMMA!!!!!!!!!! :( Du får inte tro att jag är som du-vet-vem, på ditt 18årskalas.. Jag ska ju inte åka till någon annan på kalas iaf, sitta hemma och grina kommer jag göra! :( Jag hatar ekonomi! Fy faan! Jag vill vill vill komma! Men det ser mörkt ut...

Zara Jämtin sa...

jag vet sötnos! och det klart jag inte tror det! håller med jäääävla ekonomi! <3