måndag 12 oktober 2009

Australien

Har jag ju velat åka till i ca: 3 - 4 år, ända sen den sjukt heta killen i Work and Travel montern på Noliamässan magiskt drog mig till alla broschyrer :P
Har ju alltig trott att jag är fullt okapabel till att spara pengar, men nu, efter jag kom på att jag kan ta mig till USA och hälsa på Carro i två veckor känner jag att jag fanimej kan fixa att spara ihop till Australien också, spara spara spara!
Har funderat på att plugga till hösten och det var planen egentligen, men jag vet ju inte riktigt vad jag vill blir och göra så då känns det idiotiskt att plugga bara för att plugga.
Och jag börjar ju inte precis bli gammal så jag könenr absolut ingen stress :)

Jag vill däremot helst inte åka själv, om ingen vill följa med till Australien och jobba och resa i ett år får jag väl åka själv m,en fan vad kul det skulle vara om någon ville hänga på på massa jävla askul äventyr :D

Älskar mina planer och jag tror fan att jag kan kirra att genomföra dem också :)

over and out
idag åker jag till min Anna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

....Man kan plugga i Australien. Och få studiemedel. Så varför välja? :-)

/ Mattias J.

Kokkos sa...

Ah, sicken smart morbror du har! ;) Follow your heart babe! Jag tycker att du ska göra precis som du vill, det som känns rätt! Jag kommer sakna ihjäl mig efter dig, men bara jag vet att du gör något som du älskar så är jag nöjd! Och som sagt, känner du inte för att plugga nu så kommer ju inte skolerna försvinna. You are young and beautiful! <3

Sandie sa...

Jag håller med både morbror och anna! Jag kanske känner mig lite sugen.. hm, vi får tänka på saken. finns så mkt man vill göra här i livet!

men USA först hjärtat!