tisdag 13 oktober 2009

Dentist

Idag när jag skulle kolla om jag ahde fått något nytt sms på jobbet så såg jag att det ringde från dolt nr, svarade snabbt med seriös röst: Ja, det är Zara .
Och ja, det var tandläkaren, eller ja, en tandläkarsekreterare kanske, efter lite snack om tider och försäkringen som jag inte fått än bokades en tid kl: 8.50 på fredag (härlig jävla tid) .
Och jag säger bara en sak: HJÄLP MIG!
Jag vill inte :(
Senaste gångerna jag var där var i januari och då höll de på med min cp ilande tand som började ila och göra ont efter att tandläkaren i nyland hade lagat ett hål som inte ens gjorde ont förens han började pilla med sina handskfria händer i min käft.
Och det gjorde så fruktansvärt ont de 3 gångerna jag var där och dom bytte fyllning och höll på och peta dit massa jävla gegg.


HJÄLP MIG.

Inga kommentarer: