lördag 24 oktober 2009

förkyld?

Baconfebern verkar ju ha gjort sitt i min kropp. Tror och hoppas jag iaf, men jag tror att en liten jävligt förkylning har tagit över, är torr i halsen och nyser alldeles för mycket.
Har en sån där jobbig svidande huvudvärk också, plus att det liksom killar och svider i näsan hela tiden.
Känns inte kul och ska nog därför gå och lägga mig när jag skrivit klart detta.

Det som har varit värst med svininfluensan är att jag missat två pass på IB (plus de två pass jag blev avbokad från förra veckan) och 3st från big boy. Detta är tillsammans nästan 27 timmar.
Och det värsta är att nu är det bara en vecka kvar på den här månaden och jag har bara jobbat 2 pass på IB och planen har varit att jobba 8 pass/mån. jävla jävla skit! Ska ju försöka ta igen det nästa månad men det är så jävla tråkigt att jobba där så man vill liksom inte vara där mer än 2 ggr i veckan (helst inte alls men jag är ju inte rik).
Jaja, i allra värsta värsta värsta fall får jag skjuta upp resan en månad men nej. det vill jag verkligen inte!


over and out
nu går jag och sover bort killet i näsan.

Inga kommentarer: