fredag 23 oktober 2009

tyck vad ni vill mina vänner

Men det är så här, jag mår mycket bättre idag, vilket är och känns bra, vilket antagligen betyder att imorgon mår jag ännu bättre, vilket är jättebra för imorgon ska jag åka till Birsta med min mamma.
Vi ska köpa en mössa, ett par vantar och lite pyssel. Sen ska vi åka hem.
Det är jag tillräckligt frisk för att göra, och jag är säkert tillräckligt frisk för att jobba också, alltså, jag orkar säkert ta mig igenom en lördagnatt.

Men grejen är att jag har svininfluensan och den smittar, och som jag tycker är det inte en bra idé att blanda denna sjukdom med mat. Alltså tycker jag att det inte är en speciellt bra idé att jobba på Big Boy och smitta den jag jobbar med och kunder som bara vill ha fyllemat.
Jag kan förstå att folk har reagerat på min birsta resa men som sagt, smittorisk.

Nu vet ni hur jag tänker och känner och jag hoppas att ni inte tycker att jag är en dålig människa som försöker slippa jobba och åka till birsta istället, för jag är inte så, som ni vet ska jag till usa och jag behöver pengar, alltså behöver jobba, och om jag inte haft svininfluensan hade jag jobbat, och jag hade åkt till birsta också.
Men nu har jag det.
Så fungerar det i mitt huvud.

over and out
svininfluensa + jobba med mat = enligt mig en dålig idé.

Inga kommentarer: