måndag 5 oktober 2009

till anna

Idag har jag tagit 3 st promenader :) Kommer sova gott inatt, förhoppningsvis :P

Promenad nr 1: Uppdrag ge Felix snus.

Promenad nr 2: Gå till IB.

Promenad nr 3: Gå hem från IB.

Imorgon: Promenera vid 13 tiden så jag kommer hem i tid till Extreme Homemakeover :P Jobba på mitt kära Big Boy.

Oooh! Jag har gjort en U.S.A Checklist idag också!

Här har ni:

  • Boka flygbiljett (-)

  • Fixa pass (-)

  • Köpa resväska (-)

  • Boka hotell i New York (-)
Och nej, jag har inte checkat något i min checklist än men det kommer, det kommer :)

over and out

4 kommentarer:

Anna Sjölander sa...

Taaaack!! :) Bra att du promenerar! Ännu bättre att du gjort en checklist, nu ska vi bara se till att du kan kryssa av någon punkt! :) Love you hun! <3

Rivka sa...

Duktiga Zara.. Jag tycker det är sjukt tråkigt att gå.. Men du sparar slantar till resan =)
Lycka Till med sparandet!

Felix Vincent sa...

Shit, jag blir till och med nämnd i bloggen nu för tiden. ^^ Känner mig väldigt speciell.

Zara Jämtin sa...

Anna: Ja förhoppningsvis kan vi kryssa minst en kanske två i slutet av denna månad :D
Rebecka: Haha, nej det ä'r skööönt! Sport däremot, det är tråkigt :P
Felix: Haha, ja men bli inte allt för självgod nu :P