söndag 4 oktober 2009

förlåt

för att jag är så sjukt dålig på att blogga, och när jag väl gör det skriver deprimerande, oförståeliga saker.
Men nu är jag tillbaka, har ni saknat mig? alla mina typ 2 läsare? hahahahhaha

Har iaf kommit fram till att i slutet av denna månad har jag råd att köpa min Stockholm, Arlanda - Boston, Logan International t/r biljett :D
Känns så fantastiskt bra :) Hoppas det blir som jag tänkt så jag inte räknat fel eller att biljettpriserna stiger som fan igen.
Längtar som en tok men jag tror att det känns lite overkligt och långt borta för jag har inte samma känsla som förut om hela USA resan..
Men jag tror att det är som när man först blir tillsammans med någon och förälskelsen är på topp, fjärilarna åker runt i magen som att dom skulle gå på speed och allt är nytt och spännande. Sen när denna första härlighet har lagt sig blir det mer vardag, man är fortf. lika kär men det har lugnat ner sig lite.

Ungefär så känns det.
Men som sagt, man är fortf. lika kär/längtar lika mycket till USA.

hihi
over and out

2 kommentarer:

Sandie sa...

hihi, du komme få dde great !!!!

Anonym sa...

Sista Oktober - Boka resan.

Go girl Go!

// Mattias i Malaysia