söndag 11 oktober 2009

söndagsmorgon

Ja, det är det, eller ja, förmiddag kanske :P
Hade jätteroligt igår, blev ju en liten förfest här med CD, Örjan, Zunk och Jonas, och det var riktigt roligt. Sen drog vi ut på the big city och krogen :P Tack cd för att du paya in mig! Haha, jag misslyckades så jävla mycket med att bygga fylla igår så jag mådde typ illa när vi kom till krogen och drack vatten hela tiden :P FAIL ! :P
Sen gick vi hem ganska tidigt och hade en jävligt lame efterfest här :P När dom skulle åka hem sov jag som en stock i soffan och en liiten stund efter de hade gått så knackade det lite försiktigt på dörren, FAN, tänkte jag, nu får jag skäll av någon granne! :S
Men hör och häpna, det var ingen granne, det var zunk, dom hade råkat ta med sig mitt tvättmedel som jag har i en systempåse i hallen! HAHAHAHA, så jävla kul :P

Idag är jag helt borta i skallen och ska snart jobba i åtta timmar på big boy, WIHOO! Can't wait :P Jobbade ju för fan 9½ timme igår, räcker inte det? blä.

over and out
mår lite illa, har lite ont i huvet men är nöjd med gårdagen :)

Inga kommentarer: