onsdag 7 oktober 2009

fem i tolv

Ja, och trots att jag varit trött sen två timmar efter jag vaknade imorse har jag ingen lust att gå och lägga mig.. Men jag är nog trött, egentligen :P

Imorgon blir det iaf birsta med min kära mor :) Jag har inga pengar men hon ska köpa plankor :P Och såklart bjuda mig på fika ^^
Annars så funkar livet rätt så bra just nu, jobbar som en tok känns det som men ännu märks det inte i plånboken och det lär det ju inte göra förens i februari, spara spara spara!

Men jag har kommit på att jag måste försöka jobba på IB de dagar jag är ledig från Big Boy, för jag förlorar ibland nästan en halvtimme på att jobba på båda samma dag. Men det är ju svårt, inte ofta man är ledig två vardagar i veckan, plus att jag borde jobba de söndagar jag kan på IB också, kan åka dit när jag vill efter tolv och jobba upp till 8 tim (vilket inte kommer hända) men jag kan ju jobba 5 eller 6... kanske ;P

over and out
nu är klockan 00.02 och jag ska nog gå och lägga mig ändå..

Inga kommentarer: