torsdag 8 oktober 2009

trött eller bara förvirrad?

Ja, det är frågan för nu när jag kom hem slängde jag fel snusdosa! Jag slängde inte den med äckliga gamla använda snus i, nej jag slängde den som det var fina goda nya snus i! Inte så kul när jag skulle ta en snus nyss när jag tittade på tv , BLÄ! Jaja, nu har jag fiskat upp den rätta dosan iaf :) Tur att jag inte hade något äckligt i sopkorgen :P

Idag har jag varit på birsta med min mami och det var jätteroligt :D Fick massa fina saker också, tack mamma! :)

Imorgon ska jag in till kramfors och hälsa på media :D:D:D Känns som en evighet sen jag var där sist :/ Men imorgon ska jag dit iaf och Sandra också, det blir trevligt :)

Nu ska ja packa lite, duscha lite och kanske sen sova lite :P

over and out
raka benen måste jag nog också, fullt medveten om den extrema risken att min rakhyvel går sönder.
KARLABEN ;)

Inga kommentarer: