tisdag 20 oktober 2009

ensam

Ja, det negativa med att bo helt själv i en lägenhet några mil bort från sin familj är att när man blir så sjuk som jag är så finns det ingen som tar hand om en. Det suger!
Om jag hade haft en rumskompis hade han/hon kunnat åkt och hämtat/handlat/lagat mat.
Idag har jag iaf varit på vårcentralen där jag fick ta snabbsänka (stick i fingret) för att kolla så jag inte hade lunginflammation och så fick jag göra ett svininfluensa test.

"Nya influensan" testet var det äckligaste testet jag har gjort någonsin, sandra, jag tycker synd om dig som ska operera näsan för när man testas för svininfluensan så tar de en liten sugande liten slang och kör in i först ena sen andra näsborren, och det är inte bara lite grann, nej nej, ända ner i halsen!

USCH! Men jag hade varken baconfeber eller lunginflammation, men jag mår inte bra för det.
Har fruktansvärt ont i lungorna och ja, jag vetifan hur jag ska kunna jobba på torsdag om jag inte blir mirakulöst frisk imorgon.

Luktar sjukdom också, så jääävla äckligt, men jag kan inte duscha, blir helt slut av att gå på toa :(

over and out
från en äcklig sjukling

2 kommentarer:

sandie sa...

hahha! men jag har iaf turen att bli sövd. höhö ;D krya på dig sötnos!1

Zara Jämtin sa...

ja, men du kommer ju ändå få ha saker i näsan när du är vaken :P