tisdag 27 oktober 2009

morgondagen

hoppas jag blir lika bra och härlig som denna :D Inget speciellt som har hänt eller så men dagen har bara varit helt underbar!
Anna! Ring och väck mig oftare ^^

Har listat ut hur motorvärmarelgrejstimern funkar nu iaf, haha tog en stund men nu vet jag hur man gör :P Och tur det för jag vill ha en varm bil imorgon!

När jag gått upp onödigt tidigt så drar jag till min PAPII! Har saknat honom och Josef som tusan! men mest Josef såklart för han är mycket sötare än pappa :P
Har iaf gjort ett grattis kort till Josef (som att han fattar något :P) och skrivit i ett farsdagskort till pappa :)
Jag vet att det inte är förns den 8 nov men ändå, kanske inte träffar han på ett tag så lika bra att ta de nu :)
Har gjort klart alla pyssel nu iaf och fina blev de kan jag lova! :)

Iiih, längtar till imorgon! Kommer däremot sova för lite men vafan, sova kan jag göra en annan dag ;P

Emma hara jag också saknat såklart och henne får jag också träffa imorgon!
Anna är däremot gay och ska se MJ-filmen så hon kan ta sig i murvan!

Nu ska jag försöka få till fiina lockar, har inte lyckats med det på ett tag men vi får se hur mitt hår vill ikväll :)

här får ni en bild på min underbara lillebror som fyllde 1 helt år för en vecka sedan!
Josef

1 kommentar:

Kokkos sa...

Murvan??????? Okej.
Jag kommer iaf njuta av varje sekund av filmen! Så det så!