onsdag 7 oktober 2009

hjälp mig från total nedfrysning!

Ja, idag är det kallt ute, precis som det har varit ett ganska bra tag nu, och det är ganska skönt tycker jag. Men när det gäller vissa saker som "måste" göras på jobbet enligt en viss idiot/sadist så önskar jag just nu att det blir något slags miljömirakel och slår om till typ 20-25 + .
Men eftersom det knappast kommer hända, så får man lida, frysa, svära och antagligen bli jättesjuk. Iaf dra på sig en jävla förkylning.

Och ja, jag är tacksam över att jag har mitt jobb, eller ja två för tillfället, men det finns gränser för vad man ska behöva göra när det är kallt ute!

over and out
det är ju iaf Grey's ikväll :D
det gör nog att jag tar mig igenom dagen, på båda mina kära jobb.

1 kommentar:

Sandie sa...

indeed, jobb är uppskattat i dessa tider.

ikväll sänds de på efterlyst oxå. du kan ju zappa ;P