söndag 18 oktober 2009

jag tänkte blogga lite..

trots att jag är så trött :)
I går var jag, milla och sandra i öd och firade Kicki på hennes 20 årsdag :) Jag hade jättetrevligt både igår och idag, skönt att bara ligga i sängen och prata med vänner :)
Jag försökte även sälja kicki men hon ville bara ha ketchup så det gick inte :P ^^

Nu är jag hemma hos mamma i lugnvik och jag ska nog gå och lägga mig snart eftersom jag ska bråka med tandläkaren imorgon kl 10.10.. orkar inte förklara allt de har gjort mot mig sedan i fredags men jag säger bara en sak: HYCKLARE!
Iaf är det nog bäst att jag är utvilad så jag orkar säga emot och bråka och få dom att inse att det är jag som har rätt!

Sen ska jag hem till min försummade lägenhet, har inte varit där mycket på senaste tiden och den behövs verkligen städas, får lite dåligt samvete.. Förlåt lägenhet för att jag inte tar hand om dig riktigt! I love you ! :P

over and out
godnatt

Inga kommentarer: