tisdag 6 oktober 2009

björkar

är det fulaste som finns på hösten, de blir ju bara blekgula och fula. På våren, vintern och sommaren däremot är dom fina, men hösten, nej, inte deras årstid.

Har iaf varit ute på en härlig promenad, höstpromenader är fan beroendeframkallande! Men jag vill hitta en runda som tar typ en timme att gå men som är lika bra som den jag går nu, jag vill liksom gå runt så jag kommer tillbaka dit jag började utan att vända :) Skulle iofs kunna gå två varv på min nuvarande runda men nej, det känns tråkigt..

Planer för veckan är: Jobba låång dag imorgon, både Big Boy och IB, tänker dock gå kvart/tio i nio från IB så jag hinner hem till Grey's ^^

På torsdag ska jag och mamma åka en sväng till Birsta och ja, kolla på saker vi inte kan köpa. kul. inte. Haha, jodå, det blir nog mysigt :)

Nu är det snart Extreme Homemakeover :D Ska se det och sen jobba kl 16-21.

over and out

Inga kommentarer: